Sunday, November 7, 2010

kamu yang sentiasa membuatkan saya tersenyum..



ukhwah fillah..:)



KAMU yang saya maksudkan di sini....
ialah kawan-kawan saya..
kwn sy dunia dan akhirat..
syukran Ya Allah..syukran Ya Allah
cos give me such a special frens..
kamu sentiasa membuatkan hari-hari saya terasa indah di sini
kamu sentiasa membuatkan saya tersenyum
kamu sentiasa menghiburkan saya saat saya berada dalam kedukaan
kamu sentiasa ada bersama-sama saya


kawan sampai bile2...dunia akhirat..:)
akan ku kenang saat-saat kita bersama-sama
msti rindu nk bergelak ketawa ngan korang semua lau da posting nnti
anyway..best of luck 4 all of us..
dedicated specially to all my beloved frens at ipg,ksm
(jijah bucuk,eja sawada,mc na archuletta,juni rihanna,maya hamtaro,mc tie,
paah n kinah rocky..)
p/s:study2..jgn duk bace blog je..hehehe

No comments:

Post a Comment