Monday, January 17, 2011

bila waktu telah berakhir...

Honestly,masa aku duk tulis entry..aku nangis sorang2 depan laptop..
xthulah nape rse lemah sgt malam nie,byk berfikir...i guess!huhuhu...
then on my way aku duk ciapkan asgnment,ngah syok2 duk dgr lagu...bla..bla..n bla
tibe2 ade satu lagu nie wat aku tersentuh sgt~before nie mmg aku selalu dgr lagu
nie..tp xthulah nape mlm nie rse sebak,syahdu, mcm2 perasaan ada lam diri ak..
bila aku bace lirik lagu nie,terus aku nangis!!its remind me abOUt death..
Tibe2 aku terfikir seketika,
cukupkah bekalan aku lau ditakdirkan aku mati esok hari..??
sempat ke aku berbakti pada family aku..??
mcm2 bermain dalam fikiran aku~huhuhu
jom same2 hayati lirik nie..!

by:OPICK


Bagaimana kau merasa bangga
Akan dunia yang sementara
Bagaimanakah bila semua hilang dan pergi
Meninggalkan dirimu

Bagaimanakah bila saatnya
Waktu terhenti tak kau sadari
Masikah ada jalan bagimu untuk kembali
Mengulangkan masa lalu

Dunia dipenuhi dengan hiasan
Semua dan segala yang ada akan
Kembali padaNya

Bila waktu tlah memanggil
Teman sejati hanyalah amal
Bila waktu telah terhenti
Teman sejati tingallah sepi

::Ya Allah,ampunkan segala dosa-dosaku,dosa ibu bapaku, adik2ku dan semua shabat2 ku..::

No comments:

Post a Comment